پلی استیشن پلاس جدید 13 ژوئن در قاره آمریکا و 22 ژوئن در اروپا راه اندازی می شود

پلی استیشن پلاس جدید 13 ژوئن در قاره آمریکا و 22 ژوئن در اروپا راه اندازی می شود

سونی ماه گذشته از پلی استیشن پلاس بازسازی شده رونمایی کرد و اعلام کرد که این سرویس جدید در ماه ژوئن در اکثر مناطق جهان راه اندازی خواهد شد. خوب، ژوئن نزدیک است، و سونی قبل از عرضه آن، جزئیات بیشتری در مورد نحوه برنامه ریزی خود برای عرضه این سرویس در مناطق مختلف جهان ارائه کرده است.

 

برای شروع، اگر در بازارهای آسیایی هستید (ژاپن شامل نمی شود)، کمی زودتر از سایر نقاط جهان به پلی استیشن پلاس جدید دسترسی پیدا خواهید کرد، با هدف قرار دادن سونی در 23 می. برای ژاپن، سونی راه اندازی را در 1 ژوئن، 13 ژوئن برای قاره آمریکا و 22 ژوئن برای اروپا هدف قرار داده است.

 

در همین حال، سونی کشورهای بیشتری را برای دسترسی به استریم ابری و ردیف اشتراک PlayStation Plus Premium به لیست خود اضافه کرده است. علاوه بر مکان های اعلام شده قبلی، موارد زیر نیز اضافه شده است: بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، یونان، مجارستان، مالت، لهستان، جمهوری قبرس، رومانی، اسلواکی و اسلوونی.

 

جزئیات بیشتر در مورد سرویس اشتراک در هفته‌های آتی و قبل از راه‌اندازی آن به اشتراک گذاشته می‌شود- مانند بازی‌هایی که کاتالوگ آن در سطوح اشتراک خود ارائه می‌کند. بازی‌هایی مانند God of War، Returnal، Death Stranding و موارد دیگر قبلاً برای PlayStation Plus Extra تایید شده‌اند، در حالی که رتبه‌بندی‌های اخیر نشان می‌دهد که دسته‌ای از بازی‌های Siphon Filter در مجموعه پلی‌استیشن پلاس پریمیوم قرار خواهند گرفت. سونی همچنین قبلاً گفته بود که کاتالوگ 700 بازی این سرویس شامل عناوین همه ناشران بزرگ می شود و "همه نام های بزرگ حضور دارند".

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c691

خبرنامه بازی ها

گالری